úterý 18. července 2017

Outfit: Letní pohoda

Krásné úterý!
Dny nám rychle plynou a už máme polovinu července za sebou, čemuž doteď nerozumím a nechápu to.
Od pátku začínám sepisovat seznamy a připravovat se na balení do Paříže, která už klepe na dveře. Nemůžu uvěřit, že to tak rychle uteklo.
Jak si někdo mohl jistě všimnout, tak na blogu probíhá menší rekonstrukce, která (asi) nebude razantní, ale jedná se spíš o takové dolaďování maličkostí. Ještě pár dní to takhle potrvá, ale do konce týdne chci mít hotovo.


























Letní počasí někdy nepřeje, jak by si někteří představovali, takže pohodlné letní kalhoty s tílkem a teniskami unosíte v pohodě. Mě osobně takové počasí vyhovuje.  Nesnáším ty parna, kdy je člověku vedro úplně ve všem a pomalu se roztéká. Vlastně ani nesnáším nošení kraťasů a sukní. Takže v takovém počasí jsou nejideálnější šaty nebo overaly, které mi přijdou hrozně pohodlné.
Když už není teplo na koupání, tak je tohle počasí ideální na nějaký ten výlet. My jsme s přítelem o víkendu zašli na zámek Konopiště, který, jak už jsem dříve zmiňovala, máme od domova kousek. Nejvíce jsem se těšila až provětrám ten svůj nový a hlavně vysněný Olympus E-PL7. Už jsem s ním několikrát fotila, ale byla jsem zvědavá na snímky s outfitem, ale i se zámkem a okolím. Jak můžete vidět, tak na fotkách asi něco hledám na zemi. Nevím jak, ale vyšla mi tak většina fotek.
A pár slovy k outfitu...Chtěla bych vyzdvihnout tenisky, které jsou v mém botníku nově. Původně jsem chtěla obyčejné bílé, které z módy nevyjdou nikdy, ale sáhla jsem po těchto originálnějších. Jsou pohodlné, lehké a stylové, tak jsem jen zvědavá, jak dlouho mi ta světlá barva na nich zůstane fakt světlá.




tílko - H&M // krajkové tílko - second hand (H&M) // kalhoty - Pepco // kabelka - Deichmann // boty - Deichmann // brýle - Gate
S láskou 
  Linda

44 komentářů:

  1. Krásny outfit, vydaril sa ti :) Mne osobne sa najviac páčia topánky a tielko :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné a jednoduché :) já mám nejraději overaly, ten foťák ti celkem závidím, já nemám žádný :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) To já taky, jsou super a pohodlné. Foťák mám nový, taky jsem dlouho fotila na telefon a občas ještě teď fotím :)

      Vymazat
  3. Outfit se mi vážně líbí, je to styl, který vyhovuje i mě:) Avšak se nemůžu vynadívat na ty botky! ♥ Sluší ti!:))

    YourVee

    YourVee.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda že se ti líbí, mám ráda tento styl, jelikož je dost pohodlný :) Díky moc :)

      Vymazat
  4. Místo, kde je to focené, vypadá nádherně! A za mě musím říct, že botky jsou opravdu top :)

    Piosek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A taky je, fotili jsme to na zámku Konopiště u Benešova. Díky moc :)

      Vymazat
  5. Skvělé snímky a vynikající styling love call-black and white💞😘
    pozdravy
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezky Outfit :) moc se mi líbí ty boty :)


    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  7. V jednoduchosti je krása. Já mám ráda takovéhle kousky, protože když nestíhám, tak se dají zkombinovat jak navzájem tak skoro se vším ostatním co mám v šatníku. A parna také nesnáším, nejlepší je podle mě prostě takové to počasí "na mikču".
    Jinak doufám, že jste si výlet na zámek užili a ať se Ti líbí v té Paříži :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, je to takové sice takové neutrální, ale dá se to kombinovat elegantně. Počasí na mikču, jak píšeš, tak to mám také ráda, hlavně že neprší. Výlet jsme si užili a díky moc, už se nám ta Paříž blíží :)

      Vymazat
  8. Outfit se mi moc líbí, moc ti to sluší :) rozhodně jsi zvolila perfektní název článku, strašně se mi to líbí :D
    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! Tak to jsem ráda. Zvolila jsem ho, jelikož to byl takový pohodový den a úplně se to hodilo :)

      Vymazat
  9. Krásné kousky, sluší ti :-) také poslední dobou nejraději sahám po jednoduché eleganci. Kombinace černé a bílé zkrátka nezklame nikdy :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) To máš pravdu, je to elegantní a nikoho to nikdy neurazí :)

      Vymazat
  10. Kabelka a botky to krásně oživily ! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc hezký outfit, sluší ti to, hrozně se mi líbí ta kabelka :)♥

    Petra | www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, jsem ráda, že se ti outfit líbí :)

      Vymazat
  12. Pěkné fotky a i outfit ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  13. Krásný outfit. Doufám, že si užíváš Paříž. :)
    Yane nee

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Paříž jsem si užila co nejvíce to šlo :)

      Vymazat
  14. Olympus je láska na první pohled! :) jinak krásný outfit. jednoduchý, ale krásný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda je. Chtěla jsem ho fakt dlouho a teď jsem ráda, že ho mám :) Děkuji ti moc :)

      Vymazat
  15. Outfit je veľmi pekný a jemný :) Za mňa like

    www.lifi.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda že se ti outfit líbí. Děkuji moc :)

      Vymazat
  16. Tu kabelku a boty moc chciiii, moc ti to sluší a outfit jsi zvolila prostě božsky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak zajdi do Deichmannu. Botky tam mít budou a kabelku tam možná ještě najdeš také. Děkuji, jsi moc hodná :)

      Vymazat
  17. Pekný jednoduchý outfit :) Tie topánky sa mi veľmi páčia k tomu! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď jsem si ty jednoduché outfity strašně oblíbila. A moc jsi mě potěšila svým komentářem, děkuji ti :)

      Vymazat
  18. Na fotkách ti to pristane, outfit sa mi veľmi páči je krásny a jednoduchý. :)

    OdpovědětVymazat
  19. Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se líbí. A navíc jsem ho pořídila v secondhandu za pár kaček :)

      Vymazat