pondělí 19. června 2017

Recept: Proteinové lívance s jahodami

Po odpočinku po přijímačkách se opět vracím na místo činu, abych Vás mohla inspirovat s receptem. Jak už jsem tu několikrát psala, tak vaření či pečení zdravých a fitness pokrmů není úplně můj šálek kávy, ale když jsem na kuchyňské lince zahlídla přítelův protein, tak jsem si nemohla odpustit ho vyzkoušet i k něčemu jinému než ho jen naředit vodou a vypít.
Takže můj první počin s proteinem, si troufnu tvrdit, dopadl na výbornou. 
Čímž chci říct, že vyzkouším i další recepty na podobné bázi a pokud se povedou a budou chutnat, tak čekejte nějakou tu zdravou inspiraci.


Připravíme si (na 5 ks):
  • 35 g mletých ovesných vloček
  • 15 g proteinu (použit s příchutí bílá čokoláda)
  • 1 vejce
  • 50 ml mléka
  • 1/2 lžičky kypřícího prášku

Postup:
Ovesné vločky si nameleme v mixéru a dáme do větší misky. K nim přihodíme protein (můžete použít jakoukoliv příchuť, kterou máte rádi, já mám doma jen ten s bílou čokoládou), kypřící prášek, mléko a vejce. Celou směs pořádně promícháme metličkou.

Těsto se Vám asi bude zdát trochu víc tekuté než u klasických lívanců, ale nebojte, krásně se to spojí a nerozteče.

Předehřejeme si lehce olejem vymazanou pánev, dáme na ní trochu těsta a opečeme z obou stran. 
Nakonec si lívance vyskládáme na talíř a ozdobíme, třeba jako já, agávovým sirupem a přihodíme k tomu trochu ovoce.

































S láskou 
  Linda 

21 komentářů:

  1. Vypadá to parádně, já lívance moc nedělám, vlastně skoro vůbec, ale když jsou na fotkách, tak se vždy oblizuju :D :) jo Lindo, čím se dá nahradit protein?

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, že bych si tu mojí zítřejší kaši odpustila a dala tyhle lívance? Jsou krásný!
    M.

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadají velmi chutně. Já lívance už pěkně dlouho nejedla, tak bych to měla napravit. Jen bych taky nahradila protein asi něčím jiným. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Love your post dear ♥
    If you want check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle . Maybe we can follow each other and we can be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdpovědětVymazat
  5. Jsou nádherný, vypadají moc dobře :)) Určitě je vyzkousim, děkuji za tip :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  6. Lívance už jsem neměla docela dlouho a jahod na zahradě teď máme tolik... zítřejší snídaně je myslím jasná :) díky za tip.

    OdpovědětVymazat
  7. Wau to vypadá dobře. Ovesné vločky a ovoce bych doma našla a lívance už jsem neměla několik let, tak je asi o víkendu spáchám :-) děkuji za super tip.
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  8. Ovsené lievance sú neskutočne lahodné. Ja do nich pridávam aj zelený jačmeň a proteínový jahodový prášok. Tá chuť je naozaj skvelá. A tiež nie sú náročné na prípravu ❀

    ❀ Blog de la Licorne ❀

    OdpovědětVymazat
  9. Och, musím si už kúpiť nejaký chutnejší protein, nech si môžem robiť takéto palacinky:D

    OdpovědětVymazat
  10. to vypadá lahodné, musím to zkusit znovu :-)
    Miluji palačinky a jahody ;-)
    pozdravy
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Daamn, vypadá to lahodně. Už jen to, že to jsou lívance..

    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
  12. To vypadá nádherně!
    Někdy to musím vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  13. Vyzerá to úžasne. Možno niekedy vyskúšam. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Tak to musí chutnat luxusně! Někdy vyzkouším <3 Děkuji za recept♥

    Vee

    OdpovědětVymazat
  15. Vypadají skvěle! :) já bohužel s proteinem nemám žádné zkušenosti

    OdpovědětVymazat
  16. Strawberries ans pancakes. Perfect combination! :)

    Kathy's delight I Instagram I Facebook

    OdpovědětVymazat
  17. Vždycky když se snažím o lívance z ovesných vloček tak fatálně selžu a zbydou mi malé černé placky :D tyhle vypadají božsky <3

    OdpovědětVymazat
  18. I love strawberries, I have to check your recipe :)

    OdpovědětVymazat