pátek 9. června 2017

Čím oživit byt?

Tramtadadá!!
Už minule jsem slibovala hory doly, jak pro Vás mám překvapení, ale dostala jsem se k tomu až teď. Učení na přijímačky mě vyčerpává a za poslední dny jedu vzorec učení - práce - učení.
Tím překvapením je moje vůbec první spolupráce, která se nedala odmítnout. Takže když mi na telefonu vyskočil e-mail s nabídkou, tak jsem byla dosti překvapená a rozhodnutá, že do toho půjdu.
Tak sjeďte níže a podívejte se, s kým spolupráce proběhla, co jsem si pro Vás připravila a jak jsem zrealizovala vybrané produkty.




























Jedná se o společnost pixers.cz, která vyrábí všelijaké typy obrazů, tapet, fototapet, plakátů či nálepek a to na přání zákazníka. Své umění nabízí v několika státech po Evropě. Už jsem stránky této společnosti párkrát navštívila, takže když mě oslovili, měla jsem opravdu radost.
Když zabrousíte na jejich web, tak budete ohromeni, jaké množství produktů nabízejí. Ani já jsem tomu nemohla věřit, a tak mi výběr zabral docela dost času, jelikož bych si popravdě vzala všechno. Stránky jsou pěkně přehledné a srozumitelné.
Cenově je vše dobře dostupné a hlavně z ekologicky šetrných materiálů, což je v této době opravdu super.

Co opravdu oceňuji, je to, že pokud si některý motiv vyberete, tak ho nejenže máte v různých podobách (např. na plakátu, obraze či fototapetě), ale také si můžete vybrat rozměry, které se Vám hodí a nastavit si, zda ho chcete vertikálně či horizontálně (nelze u všech).
A to víte, že já, která je děsně vybíravá, jsem vyzkoušela dát obrazy na všechny strany a různé velikosti, že jsem pak nevěděla co dříve.
A tady Vám ve své realizaci představím 4 produkty, které jsem si nakonec vybrala.

NÁLEPKA NA STĚNU // 70 x 70 cm 
Vždycky jsem obdivovala fotky pokojů, kde byly na zdi takovéhle texty. Párkrát jsem zahlídla něco podobného, ale nebylo to tak originální jako tohle. A hlavně ten motivační text v mém blogerském pracovním koutku mě odteď vždycky povzbudí.
Varování pro ty, co se jím to líbí a jsou nerváci. Je s tím trocha práce to hezky nalepit, ale dávám palec nahoru za to, že jsou jednotlivá slova oddělená, takže ve výsledku si je můžete za sebou sestavit jak chcete.
Doporučuji materiál Phenomenal, který můžete několikrát odlepit a zase přilepit a pořád krásně drží.


SAMOLEPICÍ PLAKÁT // 40 x 50 cm
Tak tohle byla srdcovka na první pohled. Miluji vaření a kuchyni, takže jsem se pro tento plakát od Pixers rozhodla okamžitě a zvelebila si tak část bytu, kterou mám po ložnici nejraději.
I takový kus plakátu, který ač je černobílý, dokáže zpestřit roh kuchyně.
Jak už je v názvu, tak je samolepicí, takže ho nemusíte lepit izolepou jako tomu bylo u plakátů dříve, ale krásně přilne ke zdi a netvoří vzduchové bubliny.







RÁMOVANÉ OBRAZY // 40 x 30 cm - horizontálně
Tomuhle říkám nádhera. Chtěla jsem takové obrazy dva, aby se krásně doplňovaly a to jak vzhledem, tak tématem. A našla jsem je.
Téma pobřeží a pláž mi přijde jednoduché a tak uvolněné, že se při pohledu na ně cítíte vyrovnaně.
Původně jsem nevěděla, kam je umístit, ale nakonec jsem se rozhodla pro obývací pokoj, jelikož je to naše hlavní místnost, kde jsme nejčastěji.
A co si budeme povídat, rámy a minimalismus prostě letí.









NÁLEPKY NA TELEFON A OSTATNÍ
Jako dárek mi bylo ke každému zabalenému balíku přidána nálepka na telefon a další nálepky na všechno možné. Prostě si je nalepíte kam chcete. A dárek vždycky potěší.







MŮJ NÁZOR A SHRNUTÍ
Nemyslete si, že když se jedná o spolupráci, že tady lživě chválím a doporučuji, jako to dělají některé blogerky. Já jsem byla opravdu tak spokojena, jak píšu a rozhodně se nebráním v budoucnu nějakému dalšímu obrazu či tapetě, ale to si budu muset počkat až se přestěhujeme. Teď už mám v bytě všechny stěny plné a to díky pixers.cz, kteří mi dali šanci a teď to tu máme o dost útulnější než dříve.
Pokud se chcete odtrhnout od stereotypů a vyzdobit si byt či dům krásně, nevšedně a zajímavými kombinacemi, které si vymyslíte Vy sami a nebude Vám je někdo diktovat, tak rozhodně doporučuji tento e-shop.
S láskou 
  Linda 

48 komentářů:

  1. Jéééj, krásny bytík aj tipy ♥ Ja mám takéto vecičky veľmi rada ❀

    ❀ Blog de la Licorne ❀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) To já právě taky, tak jsem byla moc ráda, když jsem si je mohla vybrat :)

      Vymazat
  2. Moc hezke! Vyber je na pixars neprekonatelny!👍🏽☺️

    Papa ByGabra

    www.bygabra.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) To máš pravdu, taky mi trvalo dost dlouho než jsem si vybrala :)

      Vymazat
  3. Nálepky na stenu alebo tapety sú veľmi pekné oživenie. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda jsou, už dlouho jsem něco podobného chtěla, tak jsem ráda, že jsem si mohla vybrat :)

      Vymazat
  4. Zrovna si zařizuji nový byt a ty prázdné stěny, to je něco pro mě, u žse těším, jak je zaplním! Nějaký nápis, to není vůbec špatný nápad.. Díky za tip, podívám se na webu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani se ti nedivím, taky mám ráda, když si můžu zútulnit byt. Určitě se podívej a něco tam najdeš :)

      Vymazat
  5. Už jsem si tu stránku rozklikla a jdu bloudit!

    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufám, že ti tam něco padlo do oka :)

      Vymazat
  6. to vypadá velmi pěkné :-)
    pozdravy
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Pixers znám :) Mají tam nádherné věci :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda mají. Škoda, že už nemám doma volnou stěnu, hned bych něco brala :) :D

      Vymazat
  8. Jeeee všechno to vypadá opravdu krasne :)) Hned jdu omrknout jejich stránky :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsi moc hodná :) Tak doufám, že jsi něco vybrala :)

      Vymazat
  9. Páni, tak to vyzerá naozaj dobre. Stránku si určite pozriem. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem ráda, že se ti to líbí :) Určitě navštiv stránku a třeba něco vybereš :)

      Vymazat
  10. Nice posters, I like the designs of them :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ty designy jsou parádní, přesně můj styl! Až budeme v létě předělávat pokojíček, vím čím si to tam vyzdobím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že jsem se trefila do vkusu a inspirovala tě :)

      Vymazat
  12. Taky už bych si mohla byt konečně trochu upravit a vyzdobit :D :) Pár nálepek na zed mám, ale zatím jen v koupelně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak nám to taky trvalo dlouho, ale nakonec už to tu máme vyzdobené :) Všechno to chce postupně :)

      Vymazat
  13. Tie nálepky sú nesmierne krásne! :) Keď si premaľujem izbu, určite nejaké vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) Určitě si nějaké vyber a vyzkoušej :)

      Vymazat
  14. Přesně něco takového jsem hledala už dlouho! Děkuji ti mockrát! ♥

    Vee ♥

    YourVee.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že jsem ti pomohla najít a inspirovat. Není vůbec za co :)

      Vymazat
  15. Na Pixers jsem už dříve koukala a mají tam moc pěkné dekorace :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda mají. Škoda, že nemám větší byt, jelikož bych brala další produkty :)

      Vymazat
  16. Nádherné !! Skvělá inspirace !

    OdpovědětVymazat
  17. Vypadá to moc hezky :) hlavně ty první texty se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) Taky se mi moc líbily a hlavně se sem hodily :)

      Vymazat
  18. Odpovědi
    1. Děkuji moc, jsem ráda, že se ti to líbí :)

      Vymazat
  19. Ja na oživenie mám najradšej rôzne fotorámy, ktoré sa už dajú kúpiť v rôznych veľkostiach i tvaroch. Kamarátke som kedysi na narodeniny dala vyhotoviť A4 fotku ktorú som dala zarámovať a po okrajoch som dala rôzne naše ďalšie fotky... Ale s ňou som sa kamarátila už asi 10 rokov a trávili sme spolu prakticky každý deň


    Life is full of interests

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotorámy jsou také pěkné, ale tady šlo o tu spolupráci a o výsledek realizace, se kterým jsem oživila svůj byt a chtěla jsem tak inspirovat k oživení bytu i ostatní :)

      Vymazat
  20. Máte moc hezky zařízený byt, teda alespoň podle kousků zde na fotkách :) Věci vypadají moc hezky a kvalitně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, jsi hodná :) Jsem ráda, že se ti to líbí :)

      Vymazat
  21. Tohle je nádherné, chtěla bych, aby můj budoucí byt, taky tak vypadal. Teď mi připadá, že ačkoliv toho moc v pokoji nemám, působí tak nějak plně a dekorace tohoto typu se tam nehodí :(
    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to moc děkuji, to jsi mě opravdu potěšila :) Tak se těš na to, až jednou budeš mít byt či dům a zařídíš si ho podle sebe :)

      Vymazat