pondělí 15. května 2017

DIY: Boty s nášivkami

Začal nám nový pracovní týden a ten už si zas užijeme úplně celý bez jakéhokoliv volna v podobě státního svátku. Minulý týden se mi líbil víc. Začal až v úterý a pro mě končil už ve čtvrtek.
Kdo sleduje FB blogu (jinak nebudu se zlobit, když by někdo dal like - předem za něj moc děkuji), tak mohl zaznamenat, že jsem si pátek užila jako jednu maličkou dovolenou a zajela si s přítelem na wellness a nákupy
Na již zmiňovaných nákupech jsem si pořídila nažehlovací nášivky, které jak víte, jsou momentálně v módě a které jsou v hlavní roli v dnešním článku.



























Popravdě bych si je jen tak nekoupila, ale už během minulého týdne mě napadlo, že by byly dobré na zkrášlení obyčejných slip on bot
Boty jsou pořízené za pár kaček (asi 179 Kč) z Lidlu a během prvního nazutí jsem je trochu zašpinila bahnem. Jenže se svým talentem jsem je při čištění na jedné straně lehce ošoupala a trochu slezla barva. A jelikož já jako puntičkář, který to nedokázal překousnout, že každá bota to má na jedné straně jiné, jsem měla nápad a to sehnat si nášivky a zakrýt to.
Měli je skoro ve všech obchodech s oblečením, ale ceny se celkem lišily. A tak nejvýhodněji jsem je nakoupila v New Yorkeru (59 Kč). Vždyť jsem také nevěděla, zda se mi to povede a když nad tím tak přemýšlím, tak se mi i snad líbí ze všech nejvíce.

Připravíme si:
  • žehličku
  • plátěné boty 
  • nažehlovací nášivky 
  • utěrku či kus látky



Postup:
Postup je strašně jednoduchý a zvládne ho opravdu každý. Nejdříve si rozmyslete, kam všude chcete nášivky umístit a na vybraná místa si je položte.
Žehličku si dáme nahřát na teplotu, kterou běžně žehlíte trika. Nášivku si přidržíme na místě, kde jí přesně chceme mít a dáme přes ní kus látky či utěrku. Tu samou ruku dáme dovnitř do boty, abychom si to krásně přidržovali z obou stran a teplo se hezky rozložilo.

A teď už jen žehličku držíme na místě, kde nášivka je a na střídačku přejíždíme a přežehlujeme přes látku. Když už nám nažehlovačka drží po celém obvodu, tak se můžeme vrhnout na další a pokračujeme stále dokola.
S láskou 
  Linda 

54 komentářů:

  1. Taky se mi tyto nažehlovačky líbí. Dá se s nimi dozdobit jakýkoliv kousek oblečení. I na těchto teniskách to vypadá dobře. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je právě super a nějaké mi zbyly, takže je určitě využiji :) Děkuji moc :)

      Vymazat
  2. Ty jo ty nášivky musím mít, asi budu muset nutně do NY:-) Ten plameňák je skvělý a na těch keckách to vypadá suprovně!

    Kalamita life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se na ně zajdi podívat, jsou fakt suprové :) Děkuji moc! Jsi moc hodná :)

      Vymazat
  3. Vypadají moc pěkně, povedly se! :) Proužky a plážové nášivky, to je prostě perfektní kombinace! :) DIY návody mám hrozně ráda, ale to už víš! :) A hlavně ty nášivky se mi moc líví, je zajímavé že stály tak málo, v jiných obchodech stály více a vůbec se mi nelíbily! :)

    Lifestylebirdie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsi moc hodná :) proužky miluji a hledala jsem nějaké nášivky, které se designově budou hodit a naštěstí jsem na ně natrefila a za dobrou cenu :) To vím :) Taky mi to přišlo divné, ale bylo tomu tak :)

      Vymazat
  4. Skvelý nápad! Tenisky si krásne ozdobila :) Po tých nažehlovačkách sa pôjdem i ja pozrieť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) určitě se zajdi podívat, za tu cenu jsou fakt super :)

      Vymazat
  5. Jůů to je super nápad, teď na jaro super :-) nášivky jsem vždycky okukovala u nás v galanterii, stojí za pár korun a dá se s tím vylepšit třeba i nudný kousek. Botky jsou moc pěkné :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsi moc hodná :) taky jsem to chtěla zkusit v galanterii, ale popravdě ani nevím kde tady ve městě je, ale i na internetu mají moc pěkné :)

      Vymazat
  6. To je suprový, vypadá to moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty boty vypadají jako bys je tak už koupila! Přemýšlela jsem, že bych si něco nažehlila na tričko, ale tohle je vážně originální a nemá to každý druhý, takže to určitě zkusím (jestli seženu vhodné boty...) :)

    http://lauraandlinn.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to děkuji, to je pro mě poklona, že nevypadají nějak amatérsky :) Mě nějaké zbyly, takže ještě přemýšlím na co je nažehlím. Určitě to vyzkoušej, přijde mi to dost originální, akorát to potřebuje plátěné boty :)

      Vymazat
  8. Páni...tak to mě fakt nikdy neneapadlo,i když je to tak jednoduchý a pěkný!
    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to napadlo právě když jsme je trochu zničila, jinak by mě to taky nenapadlo :D ale děkuji moc :)

      Vymazat
  9. Jéj, tak tie topánky teraz vyzerajú oveľa krajšie. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  10. tie botičky som chcela, ale nemali moje číslo :( inak sú bohovské a za 7Eur no nekúp to :D inak veľmi pekné DIY
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady u nás jich měli dost, ale na tu mojí nohu jsem brala jedny z posledních :D no právě, jsou za super cenu :) děkuji moc :)

      Vymazat
  11. velké boty vyšel skvěle)
    pozdravy
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. To je skvělá nápad, doma mám pár nažehlovaček a nevím co s nimi, tak se inspiruji! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, tak super určitě to vyzkoušej a vystyluj si botky :)

      Vymazat
  13. Moc pěkné. :) Botky s těmi nášivkami jsou moc roztomilé.

    OdpovědětVymazat
  14. tak toto je super! :) vždy obdivujem, ak si niekto upravuje oblečenie, pretože ja by som na to nemala odvahu :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) dělala jsem něco takové poprvé a docela jsem se bála, ale naštěstí to nedopadlo vůbec zle :)

      Vymazat
  15. looks so cute!
    can we follow each other?
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you very much! :) Yes, follow for follow :)

      Vymazat
  16. Nášivky jsou trend, který se mi strašnělíbí, ale jsem takovej docela antitalent, abych něco dělala sama :D ale tohle bych možná zvládla :)
    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi to moc líbí, a tak jsem to zkusila a vyšlo, takže určitě taky vyzkoušej :) To určitě zvládneš :)

      Vymazat
  17. Já si myslím, že takhle ty boty vypadají o hodně lépe :) Jsou fakt krásně letní, prostě paráda :) Akorát škoda,že u nás v New Yorkeru nášivky nemají, taky bych si pohrála :/

    Pauline’s Tiny World♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se ti líbí a že jsou takhle lepší :) Taky se mi takhle líbí víc :) Tak to je škoda, ale třeba ještě přivezou :)

      Vymazat
  18. juu tak toto je super nápad! :P vôbec by ma nenapadlo takto si ozdobiť tenisky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :) Taky to byla taková improvizace co se povedla :)

      Vymazat
  19. Vôbec by ma nenapadlo, že sú DIY, naozaj veľmi pekne si to spravila a sú fakt topové. Také by som si obula aj ja

    Katkine kozmetické dobrodružstvá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Tak to jsi mě moc potěšila :) Děkuji moc :) Tak je můžeš zkusit udělat :)

      Vymazat
  20. Super nápad a botičky vypadají suprově!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, to jsem ráda, že se líbí :)

      Vymazat
  21. Je to skvělý DIY, super způsob, jak oživit poněkud obyčejné boty :) A pak je to originální a kreativně se člověk u toho projeví :)
    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogpsot.com/ )

    OdpovědětVymazat
  22. Tak ty jsou skvělé! ♥ Ani to nevypadá vůbec složitě, až si budu kupovat nové, nejspíš to vyzkouším.

    OdpovědětVymazat