pondělí 22. května 2017

Cirque du Soleil - Varekai

Zdravím,
nejdříve bych chtěla poukázat na fakt, že jsem vytvořila další kategorii článků a to s názvem MÍSTA, kde budu dávat tipy na místa, akce či výlety, které jsem navštívila. Přeci jenom i v tom se můžete inspirovat.
A teď k věci. V sobotu jsme s přítelem vyrazili do O2 arény na Cirque du Soleil a to s produkcí Varekai. Kdo o tom neslyšel stejně jako já, tak zbystřete, jelikož tohle opravdu stojí za to!
Ještě chci podotknout jeden poznatek a to ten, že v Galerii Harfa se nachází indické bistro s názvem Satyam, které musíte zkusit. Měla jsem indické jídlo poprvé v životě a dávám palec nahoru.

začátek představení (zdroj)
  • Kdy? 20. 5. 2017 od 20:00
  • Kde? O2 Aréna, Praha
  • Kdo? Cirque du Soleil

PRO ZAČÁTEK
Kdo si myslel, že je to klasický cirkus se šašky a zvířaty, tak byl stejně na omylu jako já. Cirque du Soleil nebo-li  v překladu sluneční cirkus je zábavní společnost s artisty, která byla založena v roce 1984. V jejích řadách je několik tisíc zaměstnanců a dělí se na trvalé soubory, které vystupují na stálých místech a na ty, které cestují po různých zemích.
Jediné co se mění jsou jejich představení s kterými vystupují. Letos představili produkci s názvem Varekai, ale jak jsem zjistila z internetu, tak už tu v minulosti byli několikrát a sklízeli valného úspěch.
Což dokazují absolutně vyprodaná představení, kterých bylo několik a probíhaly od 18.5. do 21.5. 2017.



























Jak už jsem psala, tak jsem původně nevěděla do čeho jdu. Cirkusy, se kterými se běžně setkáváme ve městech, se zvířaty a šašky, ráda nemám, takže když mi přítel oznámil, že jdeme na cirkus, tak jsem nadšená nebyla.
Pak mi ještě ukázal video z představení, které mě nějak neoslovilo, ale pořád jsem si říkala, že tomu dám šanci.
Vstupenky byly celkem drahé, ale my jsme je měli zdarma, jelikož je dostal přítel v práci.

VAREKAI
Chvíli před 20:00 jsme našli svá místa a usadili se. Prvotní atmosféra pódia a velké haly budili dobrý dojem. Během chvilky začali mezi diváky chodit dva účinkující, kteří show zahajovali. Dělali vtípky, které asi byly k zasmání, ale mě to moc nebavilo, hlavně když jsem nevěděla co od toho čekat. S úderem osmé hodiny se na pódiu objevili první artisté a už to bylo o dost lepší.

na na konci představení (zdroj)

Vystoupení byla úchvatná, střídalo se jedno číslo za druhým a opravdu to bralo dech. Poté opět nastoupila komická dvojka, která teď opravdu pobavila a nastala 20- ti minutová přestávka.
Ta s kávou utekla celkem rychle a my se šli opět usadit.
Druhá polovina byla lepší. Možná proto, že jsem konečně pochopila děj, který propojoval všechna vystoupení, ale také možná proto, že artisté začali předvádět mnohem úchvatnější kousky než předtím. Na konci účinkující sklidili obrovský aplaus ve stoje a šlo se domů.

CELKOVÝ DOJEM
Artisté s prolínajícími se komiky byli super. Výkony, co jsem viděla pouze v televizi, byly v reálu dech beroucí a nepochopitelné. K tomu kouzelné kostýmy a ladící hudba. Jinak obdivuji protagonisty, kteří se naučili některá česká slovíčka.
Jediné k čemu bych měla výtku je zpěv hlavní zpěvačky. Podle mě byl místy ukřičený. A taky ten nečekaný chaotický začátek, kdy mezi diváky chodila komická dvojice nebudil moc dobrý dojem.






 S láskou 
  Linda 

20 komentářů:

  1. To musel být fajn zážitek. My se chystáme do O2 na Hanse Zimmera, tak se těšíme. Vstupenky jsou drahé, to ano, ale zážitky si člověk uchová napořád, takže se ta investice určitě vyplatí :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda byl. Tak to si to užijte, určitě to bude super. Jojo to jsou drahé, ale pokud to člověk vidět chce, tak to za to dá. My jsme je měly zadarmo, tak to bylo super a hlavně normálně bych ani netušila, že něco takového existuje :)

      Vymazat
  2. Ach, jak jsem ti závidím, nebyl jsem sto roků v cirkusu, a pamatujte, že je to zábava :-)
    pozdravy
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak až bude u Vás tak se zajdi podívat. Bylo to fakt super :)

      Vymazat
  3. Vyzera to super, ja som bola nedavno na podobnom cirkuse Younak a bolo to tiez skvele :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to super. Jo tak to neznám, ale podívám se po tom, jestli je to na stejné bázi :)

      Vymazat
  4. Awesome post! I hope you're having a lovely day!
    www.recklessdiary.ru

    OdpovědětVymazat
  5. wow, to musel byť parádny zážitok :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda byl, pořádně jsme si to užili :)

      Vymazat
  6. Já indické jídlo miluju :) Muselo to být super, už jsem o tom četla celkem dost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani se nedivím, teď jsem se do něj taky zamilovala :) Bylo to super na to, že jsem vůbec nevěděla do čeho jdeme.

      Vymazat
  7. looks so like fun!
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    OdpovědětVymazat