úterý 18. dubna 2017

Víkendové nákupy

Přeji příjemný den a opět Vás po Velikonocích vítám u nového článku. Já jsem jako tradičně přibrala asi 100 kg, jelikož hostitelé na návštěvách byli prostě neodbytní a když jste si nedali nic z toho, co Vám nabízeli, tak jste je v podstatě urazili. Pak to ještě ke všemu máte na talíři další půlrok, ale hlavně, že to moje obžerství mám na co svést.
V podstatě jsem se o tom volnu nezastavila a až v pondělí jsem poctivě celý den ležela na gauči a odpočívala. Dnes mám také volno a hned od rána jsem ho trávila na alergologii, kde jsem dostala nové prášky po kterých se mi konečně nebude chtít spát.



























Akorát co chci ještě podotknout, tak jsem koukala na FB blogu a musím se polepšit v aktivitě a přidávat nejen odkazy na články, ale i třeba některé zajímavé akce nebo místa, která navštívím a ke kterým později napíši článek.
A teď k tomuto článku. V neděli jsem opět navštívila OC Chodov a poté jsem zavítala ještě do Průhonic do OC Spectrum a Bauhausu, kam jsem měla namířeno pro bylinky na balkón. A tady je malý výčet toho, co jsem všechno nakoupila.
Navíc ještě přidám pár úlovků, které jsem sehnala v jednom z mých oblíbených secondhandů a to ve Zlatníkách. Tam jsem byla minulý týden, takže to připojuji ke článku aspoň teď, abyste viděli, že i v sekáči se dá pořád sehnat pěkné oblečení.

PARKA // H&M // 500 Kč
Tohle byl dobrý kup. Parku sice nepotřebuji, ale za tuhle cenu jsem jí musela vzít. Nejen, že mě oslovila ta barva, ale i střih a hlavně je nesmírně pohodlná. Praktičnost bundy doplňuje kapuce. Děkuji té paní, která si jí prohlížela, a tak jsem si jí všimla.


PENĚŽENKA // Reserved // 399 Kč
O koupi nové peněženky jsem přemýšlela dlouho, ale mělo to jednu zásadní podmínku a to hodně přihrádek na karty. A to právě tato má. Nejdříve jsem si nebyla jistá zda ji vezmu. Říkala jsem si, že určitě najdu lepší, ale nakonec jsem se pro ní vrátila a už jenom kvůli té barvě jsem jí brala.




























VOSKY YANKEE CANDLE, DREAMY SUMMER NIGHT, GARDEN SWEET PEA A DELICIOUS GUANA // Stonebridge // Yankee Candle // 61 Kč/kus
Když jsem jela do Průhonic, tak jsem doufala, že tam nějaký krámek, kde tohle prodávají, bude. A hele! Našla jsem obchod Stonebridge, kde mají pěkný výběr a hlavně příjemnou a ochotnou paní prodavačku, která ráda poradí. Vůně jsou nádherné, ale budu se teď už muset s vosky krotit.



























RTĚNKA DERMACOL 16H LIP COLOUR, odstín 03 // DM // 149 Kč
Ano, jsem s tím už trapná, ale opravdu je toto poslední odstín, co jsem si pořídila. Jsem s nimi dost spokojená, takže není divu, že mám už třetí. Koupila jsem si jí sice minulý týden, ale musela jsem ukázat, jelikož z ní mám fakt radost.



























TÍLKO S LÍMEČKEM // Atmosphere (secondhand) // 20 Kč
Tyhle límečky miluji, takže když jsem viděla v kupce oblečení toto tílko a ještě v takové barvě a s tím límečkem, tak jsem ho hned brala, aby mi ho někdo nevyfoukl. Docela se divím, že ho někdo už nechtěl, jelikož je ve výborném stavu. A za tu cenu? Paráda!


KRAJKOVANÉ TÍLKO // H&M (secondhand) // 10 Kč
Minulý rok byla tílka tohoto typu dost v módě. Já jsem zastáncem této módy nebyla, jelikož nemám ráda, když mi je vidět břicho a záda, ale letos si ho vezmu minimálně na plavky.

S láskou 
  Linda 

46 komentářů:

  1. No krásné věci sis pořídila. Můýeš mi napsat, kde máš těch 100 kilo? :D Moc se mi líbí ta peněženka, podobný styl mám hodně ráda. Taky moc hezký tálko s límečkem a krajkové tílko, 10 Kč? :D Mazec, mně se to líbí, ale mám pocit, že mi to moc nesluší, na plavky asi ideál :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) Hlavně na břiše, ale po týdnu v práci, kdy přeci jen člověk nejí tolik, jsem to trochu stáhla dolu :D Jojo v tomhle sekáči to mají za super ceny a není to ani špinavé a ani zničené :) Jako já se v tom taky moc necítím, ale na plavky to bude v pohodě :)

      Vymazat
  2. Tak o 100 kilo těžší jsem taky, ty svátky jsou fakt strašný :D Jinak to s prášky na alergii znám moc dobře, pomůžou od jednoho, a ublíží ti druhým. Vůbec se nedivím té ''úchylce'' na Dermacol rtěnky, protože jsou prostě skvělý :) Styl peněženky se mi moc líbí, bohužel ta barva by nebyla nic pro mě :) Vosky od Yankee Candle sháním všude po kamenných prodejnách a nemůžu je tady sehnat :( A to tílko s límečkem nemá chybu, asi budu zase muset taky kouknout někam do Second Handu :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi povídej, ale má to takhle určitě dost lidí :D Ty prášky jsou peklo, ty co jsem dostala, tak zas nefungují tolik, jako ty předtím, takže se asi zblázním. Ty rtěnky jsou skvělý a mám je děsně ráda. Barva peněženky se zas mě moc líbila, hold každému se líbí něco jiného a ty vosky je škoda, že jsi nenašla, ale oni to mají často v obchodech, kde bys to nečekala. Určitě zajdi a snad najdeš něco pěkného :)

      Vymazat
  3. Já a váhu od vánoc raději ani nevlezla:D strašně se mi líbí ta peněženka a tílko s límečkem:) to h&m triko je taky super.. občas nakupuju v charity shopech a čas ld času člověk narazí na skvělé věci

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem si taky říkala, ale nedalo mi to a lezu na ní dost často, ale pak jsem naštvaná :D Tak to moc děkuji. Přesně takové obchody, kde se dá takhle dobře koupit, tak se dají někdy najít opravdu poklady :)

      Vymazat
  4. ani sa nedivím, že si si kúpila ďalší odtieň Dermacol lip colour :) je naozaj skvelý :) páči sa mi aj tielko s límčekom :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda je. Teď teda mám pauzu, ale ještě bych chtěla ten odstín tmavě růžová :D :) Děkuji moc :)

      Vymazat
  5. Ten modrý topík s límečkem je nádherný, tato temná modrá mě moc baví :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, taky tuhle barvu mám moc ráda :)

      Vymazat
  6. Rtěnku od Dermacolu mám taky, už tak dva roky, kupovala jsem ji hned poprvé co je měly. Pak je na chvilku stáhly a teď je z nich zase pecka. Budu muset obnovit ten můj odstín, už toho tam moc není a to bílé není už bílé. :D

    Medvědova slečna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si pamatuji, ale to jsem ještě rtěnky tolik nenosila, takže jsem jí nekupovala. Jojo to bílé se hrozně rychle obarví a kord u tmavších odstínů :D

      Vymazat
  7. Tak tu parku bych brala taky :D a ty úlovky ze sekáče jsou moc príma :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt super a za tu cenu? :) děkuji moc :)

      Vymazat
  8. Pěkné věci, Yankee Candle miluju :)

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Taky velmi ráda chodím do sekáče. Někdy se tam dají ulovit moc pěkné kousky. Líbí se mi to tílko s límečkem i to krajkované tílko. Na plavky bude fakt super. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím s tebou souhlasím. Někdy tam člověk najde něco opravdu nádherného. Děkuji moc :)

      Vymazat
  10. Alergie je na prd, taky jsem pak po prášcích spala jak mimino :( Jinak jsi pořídila moc pěkné kousky, nejvíc se mi líbí to tílko s límečkem <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to na nic a hlavně tyhle jsou zas dos slabé, takže si musím brát dva, což mi dost vadí. Děkuji moc :)

      Vymazat
  11. Já si taky příjdu tak o tunu těžší :D A máš boží úlovky ze sekáče, taky ráda lovím :) S 16h rtěnkou nejsi trapná, naprosto chápu, já je taky miluju :)

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je to hrozné, všude hodně jídla a člověk neodolá :D Občas se v sekáči najdou opravdu hezké kousky, takže je to takové překvapení. Ty rtěnky jsou super, hrozně ráda je nosím :)

      Vymazat
  12. Líbí se mi nejlepší předposlední halenka, kabelku a rtěnku :) A pokud jde o alergiky tento záznam vánočního pro kýchání :)
    pozdravy
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, jsi hodná :) Ta alergie je na nic, ale co se dá dělat.

      Vymazat
  13. Ta parka je moc pěkná a za 500 ? to byla ve slevě ? :) moc pěkné věci sis pořídila. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) Ano za 500 Kč, byla ve slevě z 1300 Kč :)

      Vymazat
  14. It's very interesting! Excellent post and wonderful pictures!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you very much! :) Ok follow for follow :)

      Vymazat
  15. Krásne nákupy, ja už dlhšie zháňam ten 16 hodinový rúž, no u nás ho nikde nemajú. :(

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) Nemají jo? Tak to se divím, tak snad brzo na něj někde narazíš :)

      Vymazat
  16. Miluju Yankee candle! tak krásně voní, jen škoda, že je to tak drahý :( věci sis koupila moc pěkné, líbí se mi všechno :)
    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to dost drahé a je to škoda, ale ty vosky jsou za dobrou cenu, tak pálím aspoň je. Děkuji moc :)

      Vymazat
  17. Garden Sweet Pea mám doma v tej sviečkovej veľkosti, a tá vôňa je jednoducho božská :) A croptop je prekrásny :)

    Victorialetta - www.victorialetta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je opravdu nádherná a docela ti jí závidím jako svíčku. Přítel si chce tuhle vůni pak pořídit do auta, tak se těším :) Děkuji moc :)

      Vymazat
  18. parádne vecičky, páči sa mi ako upravuješ fotky:))

    Na mojom blogu práve prebieha súťaž o Nars Duo lícenku a bronzér, ak by si mala záujem, bola by som rada ak by si sa pozrela:)

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, jsem ráda, že se ti to líbí :)

      Vymazat
  19. Mně se líbí ta peněženka. Je taková neobyčejná, originální, takže za mě palec nahoru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, taky se mi moc líbila, že je trochu jiná, ale hlavně ta barva :)

      Vymazat