pondělí 20. března 2017

První jarní nákupování

Tak prý už dnes máme první jarní den, což pro mě bylo trochu překvapení, jelikož jsem zvyklá, že je 21.března. S blížícím se začátkem jara jsem se o víkendu rozhodla si konečně dojít něco nakoupit a připravit se tak. Měla jsem to v plánu od objevení se prvních jarních kousků v obchodech, ale nějak nebyl čas, takže v sobotu jsem to všechno dohnala
Nakupovat jsem jela na Chodov a ač po poslední návštěvě jsem si nic nevybrala, tak tentokrát jsem odcházela spokojená. Sehnala jsem pár pěkných kousků, tak snad se Vám budou líbit.





























1. KHAKI BOMBER // H&M // 699 Kč
Bomber byl v módě minulý rok a bude i ten letošní. Já jsem teda byla zastánce jarních kabátků a džínových bundiček, ale teď už jsem si ten bomber pořídit musela. Je příjemný, lehký a hlavně zahřeje, ale samozřejmě to nehřeje tolik, jako zimní bunda. V H&M mají teď na některé bombery slevy a ty ostatní za super ceny. Tento stál původně 999 Kč a 30% sleva se hodila.



2. SATÉNOVÉ TÍLKO // New Yorker // 139 Kč
Podobné tílko jsem viděla u youtuberky Týnuš Třešničkové na Instagramu a moc se mi líbilo. Akorát jsem ho chtěla bez krajky. V New Yorkeru jsem na něj narazila čirou náhodou, když si nějaká slečna zrovna jedno takové prohlížela. Pak už jsem si jen našla velikost a vybrala trochu nevšední barvu a šla platit (ta barva není na fotce moc dobře vidět).


3. ŠEDIVÉ TRIKO S PTÁČKY// Reserved // 199 Kč
Zamilovala jsem si přesně takové střihy triček. Jsou hlavně bez velkého výstřihu a strašně pohodlná. A právě v Reservedu mají nepřeberné množství těchto trik v různých provedeních. Mě se moc líbilo tohle šedivé s ptáčky, jelikož je takové jemné a romantické. Jinak pokud hledáte opravdu krásné kabátky a lehké bundičky na jaro/léto, tak se zastavte v tomto obchodě, mají opravdu překrásné.


4. RTĚNKA DERMACOL 16H LIP COLOUR, odstín 05 // DM // 149 Kč
To už je moje druhá do sbírky. První jsem si koupila asi před dvěma týdny a to odstín 09 se kterým jsem náramně spokojená. Takže jsem se rozhodla, že si koupím ještě jednu. Nechtěla jsem žádnou výraznou a hodně barevnou, tak jsem sáhla po tomto odstínu. Je takový jemně růžový se zlatými třpytkami. Hodně zajímavá barvička a rozhodně ne poslední rtěnka.



























5. VOSKY YANKEE CANDLE, PINK SANDS A ALOE WATER // Living art // Yankee Candle // 61 Kč/kus
Nedávno jsem se zamilovala do téhle značky a nedám na ní dopustit. Svíčku mám doma jen jednu, ale vosky už se mi tu pomalu kupí a já je pálím v aroma lampě každý den. Jsou to dost intenzivní vůně, které krásně provoní byt.  Kupuji je porůznu, ale když už jsem šla okolo, tak jsem si dva musela vzít.



























6. ČERNÉ KALHOTY // Lidl (Esmara) // 279 Kč
Popravdě mám tyhle kalhoty už týden, ale chtěla jsem se pochlubit jak krásné kalhoty a za jakou cenu jsem sehnala. Měli poslední kus v mé velikosti, takže volba byla jasná. Hlavně mi udělaly nesmírnou radost, jelikož jsem si chtěla ještě jedny černé kalhoty pořídit. Musím říct, že jsou opravdu pohodlné a pružné, takže když jsem si je oblékla, tak mi padly jak na mě šité.


Snad se Vám můj nákup a příprava na jaro líbí a třeba jsem Vás inspirovala k pořízení si nějakého kousku, který by se Vám hodil. A co Vy? Máte už svůj bomber? A milujete vůni svíček Yankee Candle?
S láskou 
  Linda 

52 komentářů:

  1. Yankee candle jsou za mě nejlepší! To tričko s ptáčky je naprosto boží :) A Dermacol rtěnky už mám taky dvě, jsou supr..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda jsou a nádherně voní! Děkuji moc, přemýšlela jsem, že si tam dojdu ještě pro další s takovýma potisky :) Jsou super, co nevidět si dojdu pro třetí :D

      Vymazat
  2. Pěkné nákupy. Ty vosky mám taky a voní nádherně. Líbí se mi černé kalhoty. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) Vosky voní báječně a už se chystám zase pro nové :D

      Vymazat
  3. Dermacol a Reserved mi strašne chybí:( kalhoty jsou skvělé, kdo by to byl do lidlu řekl!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. No právě na to že jsou z Lidlu, tak jsou super :)

      Vymazat
  4. mne sa páči to šedé tričko s vtáčikmi :)

    OdpovědětVymazat
  5. Oooooo, tak to tričko s vlaštovkama je naprosto boží <3 asi budu muset vyrazit na nákupy, už hooodně dlouho jsem si nic nekoupila jen tak :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že joo, já když jsem ho viděla, tak jsem ho hned brala :) To vyraž, mají teď pěkné věci, teda jak kde, ale určitě seženeš pěkné kousky a i za dobré ceny :)

      Vymazat
  6. krásné věci :) Yankee Candle nepoužívali, já bomberke i když někdy vůle ji nahradit černou kůrou :) S pozdravem
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Trička su krásne, bomberu mám tiež, je zaujímavá. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Bombery jsou super a asi si koupím ještě jeden :D

      Vymazat
  8. To je neuvěřitelný, jaký kvalitní, levný a hezký kousky se dají koupit v Lidlu, viď? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi povídej, taky jsem se divila, že takové kalhoty a za tak super cenu tam mají :)

      Vymazat
  9. Pro mě bylo také překvapení, že 1.jarní den je 20.3 :D To tričko s ptáčky a kalhoty lidl jsou nejhezčí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem na to koukala jak zjara, ale tak když je to tak dobře :D děkuji moc :)

      Vymazat
  10. podobné tričko som si kúpila v Reserved,ale také zelené s kvetmi na pleciach, možno si ho tam videla, lebo bolo pri týchto :) no a Dermacol Lip Colour to je topka :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo na něj jsem taky koukala, ale když mě okouzlili ti ptáčci :D Ono celkově tam mají pěkná trika, už se těším až tam zamířím příště :) To teda dneska jsem si koupila už třetí :D

      Vymazat
  11. I love your tee!

    I hope that you visit my blog and maybe stay for longer!
    spiked-soul.blogspot.com

    Kisses
    Elwira Charmuszko

    OdpovědětVymazat
  12. Great haul :) I didn't know that reserved has intereting clothes, I always avoid this shop :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you :) Reserved realy has interesting clothes. You shoud try this shop :D

      Vymazat
  13. Tak tá tvoja bomberka je super, ja mám tiež novú a už som ju aj stihla prevetrať. :-) Inak pekné vecičky. :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, já jí teď nosím každý den a je to fakt bomba :)

      Vymazat
  14. Super vecicky, to satenove tricko by sa mi tiez hodilo :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) Určitě tam zajdi mají tam různé barvy a o dost levnější než třeba v H&M :)

      Vymazat
  15. Děkuju za připomenutí černých kalhot, loni jsem si jedny zničila v práci, tak musím koupit nové. Dnes jsem se byla podívat v New yorkeru, a koupila tričko :) se šnůrkami přes výstřih, takové jsem ještě neměla, a moc se mi líbí :) A tvé nákupy se také vydařily :)
    Melisinblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se tam určitě zajet podívat mají fakt dobré kalhoty a honě elastické, což ocením. Jojo takové mám taky, ale z H&M. Děkuji moc :)

      Vymazat
  16. Tak v oblečení mám jiný styl, ale vosky YC kupuji také, protože mě jejich vůně vždy povzbudí a uklidní. A dermacol je dobrá volba.

    Inka Lifestyle Blog

    Ráda bych Tebe a Tvé čtenářky pozvala na soutěž o volné vstupenky na jarní veletrh krásy Interbeauty Prague 2017 ->
    Soutěž o volné vstupenky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, každý má ten svůj styl. Tak to jsme na tom stejně. Miluji ty vosky a opravdu krásně voní. Vždycky si vyberu na jakou vůni mám zrovna náladu a pálím. Už se mi blíží výplata, tak půjdu pro nové :D

      Vymazat
  17. Mně se moc líbí to saténové tílko, to je úžasné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, plánuji si dojet ještě pro jedno :)

      Vymazat
  18. Miluju Yankee Candle! <3
    Moc krásné věci sis koupila! Po té Dermacol rtěnce taky pokukuju! :D
    Krásný článek! <3 :)
    S láskou
    ♥JORIES♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že nejsem sama. Děkuji moc. Určitě tu rtěnku vyzkoušej, už jsem si koupila třetí a jsem s nimi dost spokojená :)

      Vymazat
  19. Bomber s tricko s ptacky jsou super! Moc ti to slusi;)

    www.bygabra.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Yankees, to je nápad! V těhlech deštích se hoděj. Aloe Water jsem snad ještě neočuchávala, haha.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, ty se teď hodí. Tak si k němu určitě přičichni, voní nádherně :)

      Vymazat