středa 8. března 2017

DIY Jarní věnec

Jaro už nám klepe na dveře, takže je na čase si připravit a vytvořit nějakou pěknou dekoraci. Jednoduše si do bytu či domu pustit tu svěžest, která po zimě zpříjemní každý den a připomene, že brzy se se zimou rozloučíme. Jak už jste si mohli všimnout, tak v květinářstvích se objevují petrklíče a tulipány, které vždycky toužebně vyhlížím a připomínají mi jaro.
Takže teď už opravdu sbalíme poslední kousky vánoční dekorace, kterou ještě někteří z nás mají vystavenou. Schováme jí někam dozadu do skříně a vyzdobíme si domov něčím novým a svěžím. Pak už jen budeme pomalu čekat na přicházejí jaro, teplo a Velikonoce.



























Na dnešní DIY nemusíte shánět nic speciálního. Stačí, když se zvednete z gauče a půjdete na procházku do přírody. Tam se totiž najde řada materiálů a hlavně rostlin, které se dají úžasně využít. Jak už jsem psala v předminulém článku, tak jsem si natrhala tzv. kočičky a už jakou dobu mi ve váze zdobí jídelní stůl. To byl takový ten první závan jara v bytě, který mě pobídl k další takové dekoraci a tvoření.
Tento článek jsem napsala pro ty, co chtějí tvořit a udělat si něco o trochu víc originálnějšího než jen šoupnutou větvičky do vázy. Doufám, že se Vám moje inspirace líbí a zkusíte ji také.

Připravíme si:
  • proutí (větvičky břízy)
  • větvičky s kočičkami
  • tavící pistole
  • provázek
  • nůžky
  • sušené květiny
  • kus mašle

Postup:
Vezmeme si proutek a oba jeho konce pevně svážeme provázkem k sobě. Pokud neseženete ve svém okolí proutí, tak stačí větvičky břízy. Poté jeden po druhém omotáváme kolem dokola a pokaždé jeden z konců pro jistotu přivážeme.
Když už máme všechno zamotané do tvaru věnce, tak nám po stranách mohou trčet konce proutků. Takže buďto to tak necháme a bude to vypadat trochu nedbale, ale hezky nebo to zastřihneme.

Větvičky s kočičkami si rozdělíme na kratší části a lepíme je jak chceme pomocí tavící pistole na vytvořený věnec. Já jsem je lepila i trochu přes, aby to nebylo takové moc strohé a vypadá to lépe.
A nakonec si nalepíme sušené květiny. V podstatě si tam můžete nalepit cokoliv a nebo taky vůbec nic, ale to mi přijde takové holé. Pokud si chcete věnec pověsit, tak vezměte mašli a zezadu si z ní udělejte malé očko na pověšení.



























S láskou 
  Linda 

68 komentářů:

  1. beautiful little diy!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    following you now via GFC and bloglovin

    OdpovědětVymazat
  2. krásné věci :) Gratulujeme talent, protože jste udělali nějaké skutečné skvosty :-)
    S pozdravem
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Ten je nádherný! Zrovna dneska jsem se v jednom obchůdku koukala na jarní dekorace na dveře, ale buď to byly velké věnce, nebo vyloženě Velikonoční což jsem nechtěla. Nakonec vyhrálo pěkné "protěné" srdíčko, ale tohle se mi líbí moc :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Také jsem koukala a u nás mají i něco podobného o jsem tvořila, ale pak spoustu velikonoční dekorace na což je ještě brzo. Ty jsou krásná, mám ráda proutěné věci a ještě jednou moc děkuji :))

      Vymazat
  4. Škoda že fotky nejsou větší, jinak zajímavý nápad :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak můžeš si je klidně rozkliknout, ale děkuji moc :)

      Vymazat
  5. Jéé, to je dobrý nápad! Vypadá to moc hezky a jarně :-)

    Kalamita life

    OdpovědětVymazat
  6. to je nádherné !!! aj ja chcem taký :)

    OdpovědětVymazat
  7. Skvelý článok, opäť, ako vždy. :))
    Veľmi rada si prečítam každý tvoj nový príspevok, čím ďalej tým zaujímavejšie články.:)

    Môj BLOG-KLIK♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, jsi zlatá :) Tvůj komentář mě moc potěšil a díky moc za něj :))

      Vymazat
  8. Na základní škole nás učili, že kočičky se netrhají, aby měly včeličky co papat :D Vypadá to ale strašně krásně! Já musím každé jaro mít jako dekoraci tulipánky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, nás tohle vůbec neučili :D Jojo tulipánky jsou základ a už se těším až si nějaké koupím. Děkuji moc :)

      Vymazat
  9. Super článek, a nádherná věc <3

    -A- from thatismylifeandblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. jéééj, to je teda krásne :) určite sa do niečoho podobného pustím aj ja! xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, budu ráda, když podle mého článku zkusíš něco podobného :)

      Vymazat
  11. Jéj, veniec vyzerá nádherne, presne takýto by sa mi hodil do bytu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, tak si ho zkus vyrobit, je to jednoduché :)

      Vymazat
  12. No tak to je krásný! :) škoda, že u nás ještě moc kočičky nejsou, až se uzdravím, tak to omrknu a možná pak něco podobného zkusím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) určitě se mrkni a určitě je někde natrháš, hlavně se nejdříve uzdrav :)

      Vymazat
  13. Moc pěkný věnec. :) A navíc jednoduchý.

    OdpovědětVymazat
  14. Upřímně závidím lidem, kteří dokáží něco takového vytvořit. Já jsem hrozně nešikovná na tyhle věci a každá moje snaha něco vytvořit skončí katastrofou. :D
    Ps. Po půl roce jsem se vrátila ke psaní, tak budu moc ráda, když se podíváš na můj blog.
    vanilková Cath

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si tohle říkala, ale to bylo do té doby než jsem začala zkoušet vyrábět a klaplo to, tak to určitě zkus :)

      Vymazat
  15. Great post. ❤
    I following your blog, please follow me back 😉
    Special Section

    OdpovědětVymazat
  16. Moc pěkná dekorace :-) Líbí se mi když člověk takhle hezky dokáže tvořit ^_^

    OdpovědětVymazat
  17. Jsi hrozně moc šikovná!! Je to nádherná ozdůbka a jaroooo je tadyyy! )))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak jaro už je tu! Jinak děkuji, moc si mě potěšila :)

      Vymazat
  18. nádherné, si strašne šikovná, ako pre jarnú lesnú vílu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsi zlatá a moc si mě potěšila :)

      Vymazat
  19. Vypadá to krásně! Hned jak najdu nějaké kočičky, tak si ho taky udělám :)

    Piosek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, jsem ráda, že se ti to líbí a zkusíš ho udělat :)

      Vymazat
  20. No tak ten je úžasný! <3 Zajímalo by mě, jak dlouho, takový věneček vydrží... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) Jako mám ho pověšený v místnosti, kde se topí a pořád krásně drží, tak uvidíme :)

      Vymazat
  21. Páni! Jsi moc šikovná! <3 Krása! <3

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat