pondělí 13. února 2017

Outfit: Be my Valentine

Čtrnáctého února - pro některé je tento den dalším běžným dnem, který není ničím zvláštní. Pak je tady to větší procento lidí, kteří 14. února znají pod názvem Valentýn a oslavují se svojí drahou polovičkou tzv. svátek zamilovaných". Ač je tento svátek původem z Evropy, tak se až za posledních pár let sžil i s naší kulturou a je čím dál tím oblíbenější. Možná to je také tím, jak firmy využívají právě tento svátek jako marketingový nástroj pro reklamu.
S přítelem tento svátek moc neslavíme, ale každý rok si někam dojdeme na večeři, takže nic výjimečného, co bychom během roku dělat nemohli.


Ptáte se tedy proč valentýnský outfit, když ho stejně tolik neslavím? Odpověď je jednoduchá. Jedná se o aktuální téma, a tak jsem si řekla, že sestavím tento ouftif, abych třeba inspirovala některé slečny, co si vzít na sebe a jak okouzlit s rudou barvou, jak na halence, tak třeba na rtech.
Dnešní článek nemá název hlavního prvku oblečení jako vždycky. Popravdě jsem nevěděla, kterou část bych vybrala a hlavně jsem chtěla už v nadpisu poukázat na ten Valentýn.
Ale přeci jenom bych jednu věc zdůraznila a je to ta zimní bunda. Mám jí už pár let a jsem ráda, že jsem si jí pořídila. Podle mého názoru je to takový ten nadčasový kousek, který bude v módě každou zimu. Mám ráda tu barvu a s těmito botkami je to pěkná kombinace. A čím je ještě pro mě tak dokonalá? Hřejivým vnitřkem, který je na omak až plyšový a tím pádem nesmírně příjemný a pohodlný.
Takže ať už Valentýn slavíte nebo ne, tak si ho užijte a buď s někým nebo sami nebo třeba s nově nalezenou láskou.
































bunda - New Yorker // halenka - Gate // šátek - C&A // kalhoty - New Yorker // boty - Humanic // kabelka - Deichmann
S láskou 
  Linda 

26 komentářů:

  1. Rudá je krásná, vždy přitáhne pozornost, je to podle mě i taková ženská barva :) Moc hezké, i doplňky k tomu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, také si myslím, že rudá je ženská barva a tu ženskost prostě zvýrazňuje, jinak děkuji moc :)

      Vymazat
  2. Veľký štýl. Červený a čierny-moja obľúbená kombinácia. :)
    s pozdravom
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Moc si toho cením a jsem ráda, že jsem se trefila do tvého vkusu :)

      Vymazat
  3. Tahle barva je krásná, pomalu přemýšlím, jestli vůbec něco v takové barvě mám.. a myslím, že ne :D
    www.linheart.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, ale určitě si něco s takovou barvou pořiď je fakt ženská :)

      Vymazat
  4. my to taky slavíme jen takhle jednoduše, ale brzo budeme mít výročí, tak to užijeme oslavování)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to takhle jednoduše stačí, žádné přehnané oslavy. Tak si výročí pěkně užijte :)

      Vymazat
  5. presne niečo takéto som písala aj ja na blogu pri líčení, že aj keď ho niekto neoslavuje,tak je to aspoň príležitosť na nejakú inšpiráciu v líčení alebo outfite :) ten tvoj je veľmi pekný :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak a myslím, že je to takhle dobré. Je to prostě inspirace pro ty, co to slaví. Jinak moc děkuji :)

      Vymazat
  6. To oblečení celkově je úžasný :)
    A fotky samozřejmě taky

    OdpovědětVymazat
  7. tá bunda má skvelu farbu ;) a ten sal je na tom peckovy velmi pekne si sa zladila a obliekla ;)

    https://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. krásn outfit, tá červená to pekne oživila, my Valentína neoslavujeme, iba maličkosť si darujeme, zvyčajne čokoládku/kvetinku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Já si myslím, že to takhle stačí. Prostě se sobě věnovat jako jindy v roce :)

      Vymazat
  9. Rudá je klasika, (nejen) na rtech sluší snad každému :) Pěkný outfit!

    http://skoricova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak v tom s tebou souhlasím a děkuji moc :)

      Vymazat