sobota 28. ledna 2017

Outfit: Black jumpsuit

Plesová sezóna je v plném proudu a to by nebylo, abych se i já na nějakém plese neobjevila. Letos je to druhý ples co jsem navštívila a řádně jsem si ho užila. Bohužel už tak nadšeně by nemluvily moje nohy.
Včera měla moje kamarádka, kterou znám už od dětství, maturitní ples. Ten byl připravován na téma Harry Potter, což mě osobně nadchlo, jelikož byl tento kouzelnický hrdina mojí nedílnou součástí dětství a puberty. Maturantce to moc slušelo, ale bohužel nemám ani jednu fotku. Po celou dobu jsem měla telefon v kabelce a o to víc jsem si to užila. Bez internetu a sociálních sítí.


Takže ples byl úžasný, ale co oblečení? Nebudu tu lhát. Měla jsem připravené šaty i boty, ale počasí tomu nepřálo a s krátkými šaty jsem prostě nechtěla běhat po Benešově. Takže na řadu přišla myšlenka dlouhých šatů či černých kalhot. Šaty bych si musela pořídit a holt jsem nenašla žádné, které by mi padly do oka. Kalhoty jsem měla v rezervě, ale moc jsem po nich sahat nechtěla.
A takto jsem přišla ke svému overalu, který mě nakonec zachránil před mými rozpaky a který si zaslouží být v nadpisu článku.
Bylo 15:00 včerejšího dne a já jsem stále neměla nebo spíš nevěděla co na sebe. Zrovna jsem procházela okolo jednoho secondhandu u nás v Benešově a něco mi říkalo, abych se tam šla podívat. A hle! Na stojanu mezi dlouhými šaty si jen tak visel krásný overal. Takže jsem ho hned sebrala a zamířil se mnou do kabinky. Ač jsem se dlouho rozhodovala, tak jsem si ho vzala. A k tomu byl i za super cenu (350 Kč).
Zprvu jsem se v něm necítila, ale během večera jsem si uvědomila, že lepší a pohodlnější outfit bych za tak krátkou dobu jistě nesehnala.






overal - second hand (Atmosphere) // kabelka - secondhand // boty - New Yorker // náramek - Pandora

S láskou 
  Linda 

30 komentářů:

  1. Take jsem mela minuly rok na plese ouverol, take cerny a na kratky rukavek. :) Myslim, ze je to takove ozvlastneni a alespon clovek trochu vybocuje z tech navalu satu! :)

    www.lifestylebirdie.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, je to takové jiné a hlavně je to také slavnostní jako šaty. Byly tam i další slečny v overalech, ale na ten nával šatů jsme byli v menšině :)

      Vymazat
  2. Hlavní je, že sis ples užila. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, za to mě na tom také těší :)

      Vymazat
  3. Overal je super :) a aj kabelka sa mi veľmi páči :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, hlavně byl dost pohodlný :)

      Vymazat
  4. Moc pěkný, celkově se mi overaly líbí, je jiný, originální a na plese super pohodlný :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, mě také a hlavně je super to pohodlí, to je k nezaplacení :)

      Vymazat
  5. Overaly jsou nejdokonalejší ! Sama jich mám doma spoustu a nedala bych ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si teď pořídila druhý a myslím, že určitě ne poslední :)

      Vymazat
  6. ďalší sekáčový maniak :D obdivujem ženy, ktorým overal pristane, ja mám presne ten typ postavy, pre ktorý tento kúsok nie je :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si piš, tam se najdou super kousky :D to já jsem se taky bála a hlavně mi dělá docela velký zadek, ale popravdě mi to i docela bylo jedno co si ostatní budou myslet :)

      Vymazat
  7. Máš fakt dobrú postavu a tento kúsok ti sadne :)

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju súťaž, ktorá je na blogu GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  8. Overaly mám na spoločenské akcie veľmi rada, krásne zvýraznia postavu. Tvôj sa mi páči, čipkovaný detail overal obzvláštnil. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda a hlavně je originální, což je super. Děkuji moc :)

      Vymazat
  9. Miluju cernou na obleceni :) overal bych brala taktez, Pandoru vlastnim... super outfit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To i já, je to prostě klasika. Moc děkuji :)

      Vymazat
  10. Líbil by se mi k tomu třeba nějaký výraznější řetízek, či řetízkový pásek.. ale moc ti to sluší. Já sice nejsem fanda kalhot na plese, tedy do určitého věku prostě by měly být šaty, myslím si, ale maturitní plesy a ty tématické obzvlášť, jsou výjimkou, tak proč ne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem právě chtěla, ale nemám doma výrazný náhrdelník růžové barvy, aby se mi hodil k botkám. Já vím, také jsem toho názoru, ale zase overal trochu něco jiného než jen černé kalhoty a maturitní plesy nejsou až tolik slavnostní. Jinak moc děkuji :)

      Vymazat
  11. Myslím, že ten overall je dobrá volba, sluší ti :) a na plesy se hodí.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, na plesy se hodí a děkuji moc :)

      Vymazat