středa 21. prosince 2016

Jak se obléknout na Štědrý večer?

A je to tu. Tři dny do Vánoc. Všichni už netrpělivě dokupují poslední dárky, pečou poslední plechy cukroví, nakupují zbytečné hromady jídla, které potom budou nenávidět a říkat jak jsou po něm tlustí a do toho všeho pobíhající lidé po městě, kteří jsou součástí vánočního chaosu a nevědí co se s nimi vlastně děje.
Já už mám naštěstí většinu věcí za sebou a jediné moje starosti do konce týdne jsou pečení vánočky, nehty, co si vezmu na sebe na štědrovečerní večeři a hlavně taky to, že jsem dnes o rok starší.
Musím říct, že to strašně rychle uteklo a zvykat si zas na jinou číslovku mi chvíli potrvá.


Jak už ale vidíte, tenhle článek se zaměřuje na outfit o Štědrém dnu. Já to nikdy moc neřešila, až za poslední roky jsem se pokaždé před zrcadlem nakrucovala v různém oblečení a snažila se, aby to bylo slavnostní, ale také abych to nepřehnala. Proto jsem se rozhodla nakombinovat, připravit a nafotit pár outfitů v různých stylech jako inspiraci pro Vás, abyste u šatníků nemuseli strávit hodiny.

1. SEXY A ŽENSKÁ
Styl, který se rozhodně nehodí ke štědrovečerní tabuli k rodičům či prarodičům je určitě tento. Je spíše myšlený pro ty, co tráví večer s partnerem a chtějí se během večera cítit prostě sexy a vyzývavě a partnerovi pak třeba dát i dáreček v jiné podobě než jen pod stromečkem. Rozhodně se pak budete cítit žensky a jako sex symbol.


šaty s peřím - Rare London // náramek - Takko // boty - Aldo



2. NA PÁNA
Tento styl rozhodně nechci pánům brát, ale řekněte, není občas na ženě košile s kalhoty a sakem prostě neodolatelná? Já jsem dříve tento styl hodně nosila a outfit jsem ještě doplňovala kšandy, ale v poslední době jsem od něj upustila a vsázím na klasiku a ženskost. Avšak není nad to se občas tak obléknout. Je to prostě elegantní a svůdné.


košile - Gate // sako - Ransel // kalhoty - New Yorker // hodinky - Guess // boty - Deichmann



3. S VÁNOČNÍM MOTIVEM
Tohle prostě miluji. To jak je na člověku ta vánoční nálada vidět. Svetry v takovém stylu mají nespočet motivů a kdybych se nedržela, tak jich mam plnou skříň. Do fotky jsem zapojila i svého pejska Sáru, která té fotce prostě dodala tu kouzelnou atmosféru. Letos to budou její první Vánoce, tak je musíme mít zdokumentované.


svetr - H&M // kalhoty - New Yorker // hodinky - Scream // boty - Aldo



4. NA POHODU
Takový outfit já nosím běžně do práce, ale myslím, že se hodí klidně i ke štědrovečernímu stolu. Není ani příliš sváteční, ale ani ne na válení se na gauči, ale i přesto svou slušností neurazí.
Tento outfit je pro ty, kteří buďto nemají doma ani jedny šaty a nebo se nechtějí v nějakých těsných mačkat. Prostě uvolněný ležérní styl.


svetr - Ebelieve // triko - Lidl (Esmara) // boty - New Yorker // kalhoty - Pepco



A teď už jen zbývá mě abych si jeden z outfitů vybrala. Doufám, že jsem Vás inspirovala a vybrali jste si aspoň jeden outfit, který si ke štědrovečerní večeři vezmete a užijete si Vánoce.
Jelikož toho mám hodně a do Vánoc už žádný článek nenapíšu, tak Vám přeji krásné Vánoce a příjemné prožití svátků.
S láskou 
  Linda 

4 komentáře:

  1. Najviac sa mi páčia prvý a posledný, ale aj ten so svetríkom je super!:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, jsem ráda, že se ti některý z outfitů líbí :) ten se svetříkem mi přijde takový nejvánočnější :)

      Vymazat
  2. Ten se svetříkem je kouzelný, já často volím nějaké volnější šaty a přes to nějaký svetřík :) Škoda že Vánoce budou zase až za x měsíců hahahh

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, to je dobrá kombinace :) škoda, ale ono to uteče rychle :D

      Vymazat