neděle 13. listopadu 2016

Nákupy aneb příprava na zimu

Dnešní chladný den ač slunečný jsem strávila nakupováním. Jela jsem tam s určitou vizí co by se mi líbilo a odjížděla jsem spokojená, jelikož většinu toho co jsem potřebovala nebo chtěla jsem sehnala.
Tenhle nákup byl takový malý, ale hlavně to byla taková zbytková příprava na zimu, která už jak vidno přišla a jen tak nevymizí.
Jediné co mě mrzí, že jsem nekoupila nebo spíš nezačala nakupovat jsou dárky, ale pořád je dost času, a tak je aspoň důvod, proč jít zas nakupovat a u toho si koupit i něco pro sebe a bez viny.



























1. ŠÁTEK // C&A //325 Kč
K tomuhle šátku mám jen jedno slovo a to dokonalý. Dobře, mám k němu více slov, je prostě nádherný, stylový a hlavně krásně hřeje. Popravdě to nebyla úplně první volba. Líbil se mi nejdříve takový černobílý a poté světle modrý. Oba jsem nakonec zavrhla a zamilovala se do tohohle, který tam na mě čekal jako poslední takový kousek v téhle barvě a motivu.

2. RUKAVICE // Pepco // 35 Kč
K zimě neodmyslitelně patří rukavice. Tyhle nejsou nějaké super teplé, ale lepší mít na rukou něco než-li nic. Vzala jsem si je kvůli tomu jak vypadají a hlavně kvůli té roztomilé mašličce. Přeci jenom jsem holka a na tyhle holčičí věci nedám dopustit. Určitě si koupím ještě jedny do zásoby, nějaké teplejší, ale to ještě počká až venku trochu přituhne. 


3. SVETR // Lidl (Esmara) // 149 Kč
Někteří lidé si řeknou, že v Lidlu rozhodně nakupovat oblečení nebudu, ale já jsem toho názoru, že oblečení tam mají krásné. Většinu kousky mají opravdu zajímavé, módní a hlavně za solidní peníze. Oblečení je z kvalitních materiálů a je vždy na výběr z několika druhů. Největší nevýhoda je, že tam musíte vždy zajít co nejdříve od začátku prodeje, jelikož často bývá rychle vyprodaná buďto velikost co chcete nebo barva a nebo všechno. Vám se to třeba nestane, ale mě se to holt stává dost často.

4. KALHOTY // New Yorker // 549 Kč
A tohle je ten majstrštyk, který jsem doufala, že seženu a bez kterého jsem nehodlala odjet. Minulý týden jsme byli v jedné hospůdce a slečna u vedlejšího stolu měla přesně takové kalhoty. Nechci někoho kopírovat, ale kalhoty takhle vypasované chci už dlouho, a tak jsem si řekla, že je musím mít taky. Samozřejmě, že jsem se slečny neptala, kde je koupila, to by bylo celkem přes čáru. Holt jsem dneska jela na nákup s tím, že je tam v nějakém obchodě prostě najdu a taky že našla, takže mise splněna.

S láskou 
  Linda 

4 komentáře:

  1. Ty kousky jsou skvěl, moc se mi líbí rukavice :) máš super blog :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsi hodná a určitě mrknu na tvůj blog. Ty rukavice jsou nejen hezké, ale i přesto, že jsem psala, že nejsou moc teplé, tak krásně zahřejí :)

      Vymazat
  2. Ty rukavice jsou naprosto roztomilý - krásný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, taky jak jsem je viděla, tak jsem je musela hned mít :)

      Vymazat