pátek 28. října 2016

Outfit: Halloween nurse costume

Halloween se  v Americe slaví sice až 31. října, ale tady u nás je to spíš o těch halloweenských party, kam každý přijde v kostýmu a užívá si večer. A proto právě dneska hodně podniků pořádá tyto party i když je teprve 28. říjen.
Já už jsem na takovéto akci byla dokonce včera, kam jsem si vzala kostým, který tu uvidíte. Dneska jdu znovu na takovouto událost, ale kostým už nechám doma.


Pracuji ve zdravotnickém zařízení, a tak volba byla zcela jasná - půjdu za zdravotní sestřičku. A musím říct, že jsem s tím měla úspěch, jelikož jako sestřička jsem tam byla jediná, takže jsem nemusela být naštvaná, že by někdo měl stejný kostým. Oproti tomu jsem potkala asi 5 jokerů a 50 zombie.
Na dnešní halloweenskou party a zároveň otevíračku jedné hospůdky už žádný kostým nebude. Myslím si, že to jeden večer stačilo a dneska obleču pohodlné šaty a půjdu do elegantního looku.
Hlavním prvkem outfitu jsou boty. Vím, že jsou  na dost vysokém podpatku, ale přesně takové jsem chtěla mít aspoň jedny v botníku. Dostala jsem je minulý rok k narozeninám od přítele. Přesně si pamatuji jak jsem je vybírala. Chodila jsem se prodavaček ptát asi 5x s různými páry lodiček zda mají velikost 41. Po půl hodině jsem to vzdala a řekla jim, aby mi radši řekli, které lodičky mají v mé velikosti, a tak mi ukazovali jeden pár za druhým, ale ani jeden nebyl přesně takový, jaký bych chtěla. Když už jsem to chtěla vzdát, tak se jeden pár našel a když jsem si ho zkusila, tak bylo jasné, že je beru. Ačkoliv jsou na vysokém podpatku, jsou nesmírně pohodlné.
Užijte si večer!




košile - James & Nicholson // šaty - Pepco // silonky - Lidl // boty - Aldo
S láskou 
  Linda 

Žádné komentáře:

Okomentovat