pondělí 24. října 2016

Outfit: Gray bodysuit

Dnešní outfit co sem přidávám jsem si na sebe oblékla o víkendu. S kamarády a přítelem jsme vyrazili po dlouhé době do Prahy a to do čajovny Jakara, která se nachází na Vinohradech a která nám učarovala krásným prostředím a pestrou nabídkou od jídla, přes pití až po vodní dýmky. V této čajovně, která je zároveň i barem, jsem byla poprvé a rozhodně ne naposledy.


Hlavním prvkem mého outfitu je určitě šedivé body. Celé léto jsem sledovala, jak se takovéto body nebo trika s výrazným výstřihem nosí, ale už jsem nemohla sehnat takové, jaké by se mi líbilo a hlavně jaké by mi sedělo. Avšak při procházení obchodu jsem na něj narazila a našla ho jen díky figuríně na které bylo naaranžované.
Bez váhání jsem ho vzala, běžela si ho zkusit a pak rovnou k pokladně. Zatím pod toto body nosím takové černé mini triko, ale musím si dojít koupit takovou tu neviditelnou podprsenku, aby ve výstřihu nebyl vidět spoj košíčků.





body - H&M // legíny - New Yorker // černé mini triko - New Yorker // kabát - second hand (H&M) // svetřík- second hand (H&M)
S láskou 
  Linda 

Žádné komentáře:

Okomentovat