neděle 16. října 2016

Moje včerejší úlovky ze secondhandu

Každý z nás minimálně jednou zavítal do nějakého toho secondhandu. I já jednou za čas do některého z nich zajdu a pokaždé odcházím aspoň s jedním kouskem.
Jsou však mezi námi lidé, kteří nakupování v takovýchto obchodech odsuzují. Podle mě to není žádná ostuda nakupovat v secondhandu, ba naopak, občas zde najdeme takové kousky oblečení, které nám může leckdo závidět. A proto se chci s Vámi podělit o pár vybraných kousků, které jsem včera našla v secondhandu a známe hrabárně nedaleko Jesenice a to ve Zlatníkách - Hodkovicích.



























PRUHOVANÉ BODY // Bonprix collection b.p.c. // 20 Kč
Tohle body jsem sice našla v sekci šaty a sukně, ale přehrabování tam se vyplatilo. Body je pohodlné, velikost mi opravdu krásně sedí a navíc vypadá jako nové. Další plus je, že má dlouhé rukávy, což si u body vážím, jelikož je pak teplo jak na záda, tak na ruce.



ČERNÉ TRIKO S POTISKEM // Buffalo // 50 Kč
Tento secondhand je rozdělen na hrabárnu a prostory, kde mají oblečení na ramínkách a je to něco jako výběrový secondhand. Tam jsem si koupila jedinou věc a to bylo tohle triko, které jsem čirou náhodou našla když jsem se jen tak dívala s nezájmem, že už určitě nic pěkného nenajdu. Nejvíc mě zaujal ten barevný potisk, je prostě super. 



ZELENÉ TRIKO S PUNTÍKY // Zara // 10 Kč
Během procházení secondhandu jsem koukala kolem sebe a co jsem neviděla, kus ode mě bylo v jednom z košů právě tohle triko a jakmile jsem viděla puntíky rozběhla jsem se k němu. Byla to jasná volba. Zepředu je to sice obyčejné triko, ale zezadu se pyšní zipem přes celá záda, který se dá rozepnout. 




ČERNÁ KABELKA S CVOČKY // Orsay // 15 Kč
Pokaždé když jedu právě sem tak odjíždím minimálně s jednou kabelkou. Tentokrát jsem si řekla, že žádnou nepřivezu, jelikož zabírají dost místa ve skříni, ale když jsem uviděla tuhle tak jsem jí tam nemohla nechat. Moc se mi na ní líbí ty cvoky a to, že zepředu je semišová a zezadu koženková

Zbytek úlovků budu kombinovat do outfitů, které sem přidávám, takže uvidíte postupně všechny.

S láskou 
  Linda 

Žádné komentáře:

Okomentovat