čtvrtek 13. října 2016

Outfit: Black furry vest

Venku máme deštivé a sychravé počasí, přesně takové, jaké od podzimu očekáváme, ale to mě rozhodně neodradí od toho, abych se hezky oblékla a to na sobě nemusím mít letní šaty nebo kraťasy.
Tohle je můj první článek o módě. A ano vím, že tyhle fotky co sem dávám nejsou úplně dokonalé, ale jsem teď nemocná a tak jsem ráda, že jsem aspoň něco dala do kupy. Takže slibuji, že už příště tu budou o dost lepší a povedenější fotky a žádné výmluvy o nemoci už nebudou.


Každý článek o módě bude pojmenovaný po jednom zásadním kousku z outfitu, ale asi to nebude vždycky pravidlem. Pro tentokrát jak už vidíte je to vesta. Tuhle vestu jsem si pořídila minulý rok před Vánocemi a měla jsem z ní velkou radost, jelikož jsem takovou hledala už dlouho. Sice takové vesty mají všude, ale určité barevné kombinace mě spíše odrazovaly. Její největší výhoda je, že krásně hřeje a ještě k tomu pěkně vypadá a proto stojí za zmínění.



košile - Gate // vesta - Gate // legíny - New Yorker // hodinky - Guess // kabelka - Roberta Minelli

S láskou 
  Linda 

Žádné komentáře:

Okomentovat